Tuesday, December 24, 2013

Happy Holidays and my favorite Christmas Home!



A bit late for Christmas decoration inspirations maybe but I did want to show you the Christmas Home I loved most this year! This South London Victorian Semi detached house is decorated in a way with lots of coulor, beautiful grey/ green walls. I absolutely adore the way they painted the woodwork and built in shelves in the same colour. Love it, love it, love it!

So again: Have yourself a merry merry Christmas!

Photo's by Simon Bron via Living Etc.

5 comments:

  1. haha, de femkeido stempel zou er ook op kunnen staan; een kleurexplosie! hele fijne dagen Femke met de familie! xx Kat

    ReplyDelete
  2. Oh…. Dit is zeker leuk! Ik houd zelf van meer wit, maar als ik dit zo zie, is het wel prachtig hoor! Geweldig nog even zo vlak voor de kerst!

    fijne dagen!

    xx Aggy

    ReplyDelete
  3. Wauw! Ik vind het ook wel een echt Femke huis. Die grijze muur met plankjes in 1 kleur geverfd vind ik echt geweldig. Mooie inspiratie op de valreep.

    Genoet van de quality time dagen met je gezin. Gezellige kerst! Liefs Suus

    ReplyDelete
  4. Wat een vrolijkheid Femke! Die wand met nisjes vind ik prachtig. Hele fijne dagen met je gezin en alvast een goed en gezond 2014! Pascale X

    ReplyDelete
  5. Ik heb genoten van je blog, creativiteit en inspiratie in 2013. Alle goeds voor jou en je gezin in 2014

    Happy New Year!

    Yet

    ReplyDelete